2014. július 30., szerda

Mit együnk vagy ne együnk?


Ma 10 milliószoros nap van. Döbbenten olvastam egy Facebook bejegyzést. A hölgy hatalmas indulattal írt a tejről és a joghurtról. Gondoltam ezen a jeles napon megosztom ismét az alábbi sorokat:

„Sem a haltól és a hústól való tartózkodás, sem a mezítelenül való járás-kelés, sem a hajnak levágása, sem a koldusruha felöltése, sem a testnek szennyel való bekenése, sem az Istennek bemutatott áldozat nem teszik tisztává az embert, nem szabadítják meg a tévképzetektől.”


„ Gyűlölködés, bódulat, makacsság, hízelgés, csalás, irigység, hencegés, rágalmazás, tehát a gonosz hajlamok teszik tisztátalanná az embereket, és nem a halnak és húsnak elfogyasztása.” 

Akkor vagyok EGÉSZ-SÉGes, ha elfogadom a Teremtést, és semmire nem mondok nemet. Mindennek jogosultsága van a létezésben, másképp nem lenne benne. Az arány nem mindegy.

Erre egy másik idézet: 

Egy napon Ábrahám meghívott a sátrába egy koldust étkezésre. Miközben az áldást mondták, a koldus elkezdte káromolni Istent, kijelentvén, hogy még a nevét sem bírja hallani.

   Ábrahám dühében elkergette az embert.

   Aznap este imájában Isten így szólt hozzá :

   - Ez az ember mát ötven éve átkoz és gyaláz, én mégis adtam neki enni minden nap. Nem bírtad volna elviselni legalább egy étkezésnél ?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése