2014. szeptember 30., kedd

Vasárnap megdöntöttem a saját rekordomat


Vasárnap az Erzsébet téren, az Akváriumban ingyenes Jógafesztivál volt. Én érkeztem elsőnek, már reggel 7 előtt. Lassan bepakoltunk, készülődtünk a munkára. A vállalt munkám az volt, hogy a jelentkezőknek megnézzük a karmikus feladatát a horoszkóp, a tarot kártya és egy parányi számmisztika alapján. Szeretem 3 oldalról megmutatni, hogy a különböző módszerek ugyanazt mondják. Sokkal hitelesebb. Készítettem hozzá kis űrlapokat is. 
08:30-kor leültem a székre és 17:44-kor álltam fel. 
Még egy pohár vizet sem ittam közben. :-) Lelkesen és figyelmesen átbeszéltem a napot. Azért a MOL rendezvényeken legalább szokott egy rövid ebédszünet lenni. De észre sem vettem, hogy nem ettem, nem ittam. :-)
Viszont megismertem néhány új embert, aminek nagyon örültem, és persze jöttek kedves ismerősök is. Voltak, akik csak beintegettek. 
Köszönet a lehetőségért, élveztem minden percét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése